  • Data: 2010-09-29 09:46:04
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2010 09:50, Jan Werbiński pisze:

    > Zarobiłeś na spekulacji. Określenie spekulant, które używasz poniżej ma
    > nieco inny kontekst. Ale Ty oczywiście tego nie wiesz lub udajesz. :-)

    Wiesz, dla ciebie może wymiana opon na nowe to jest "tuning" samochodu,
    ale dla mnie jest to normalna czynność eksploatacyjna.

    Podobnie w przypadku kredytu - jeśli istnieje możliwość wykorzystania
    jego opcji (wakacje kredytowe, przewalutowanie) i jest to korzystne, to
    dla mnie jest to normalna obsługa kredytu.

    > Spekulacja nie jest komuszą naleciałością, ale przede wszystkim praktyką
    > rynkową znaną np wszystkim grającym na giełdzie.
    > Ale Tobie to się z PRL kojarzy. No cóż... taki masz poziom wiedzy. :-)

    To dla ciebie ZWYKŁA obsługa kredytu jest jakąś "spekulacją" i
    "zarabianiem" - chociaż wcześniej twierdziłeś, że na kredycie na
    nieruchomość się wyłącznie traci...