  • Data: 2010-09-29 11:06:38
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:i7v65b$5ej$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > A co z podstawówką, gimnazjum czy szkołą średnią ?
    > Przecież tu państwo także dokłada i to nie mało. Myślę, że nawet więcej
    > jak do uczelni, bo większość z nich jest płatna, a wcześniej wymienione
    > szkoły nie.

    Szkolenie podstawowe i zawodowe płatne z podatków, bo nie opłaca się mieć
    analfabetów. Studia są drogie.

    > Ale skrytykowałeś wczesniej.
    > No widzisz jaki jesteś obłudny :)
    > To kolejna, jakże typowo polska cecha :D

    O co chodzi?

    > A Ty ile masz i dlaczego tylko tyle ? :)
    > Widzę, także tutaj nie wnikasz, ale zaczynasz krytykować :D
    > Jeżeli chodzi o mnię to bardzo chętnie, ale musiał bym najpierw znaleźć
    > kogoś kto donosi ciążę. Może jesteś chętny ?
    > Widzisz kolego nie zawsze w życiu jest tak jak sobie planujemy. Nie
    > jesteśmy też w stanie zaplanować, że będziemy zawsze młodzi i zdrowi. Tak
    > więc może zmieńmy temat.

    Wiesz, ale nie lansuj swojego dzieciaka jako nadziei na przyszłość. Ona jest
    zwykłą maskotką i fanaberią rodziców. Protezą Waszych marzeń i ambicji.

    Potwierdza to ilość szkół na które chodzi wmanipulowana praniem mózgu przez
    rodziców.

    Dzieci jako inwestycja na przyszłość zaczynają się od trójpaka.

    > A co powiesz na tych, którzy mieszkają na wsi w starej rozlatującej się
    > ruderze, których nie stać ich na remont, nie stać na normalne życie, nie
    > mają pracy i pieniędzy na chleb ? Nie mają takze perspektyw na znalezienie
    > pracy. Niestety znam też i takich.

    Żałuję, że nie mam takiej rudery. Chętnie kupię.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/