    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <4ca1a51c$1@news.home.net.pl>
    <4ca1afd7$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca1b5a4$1@news.home.net.pl>
    <4ca1b768$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca2ec82$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Wed, 29 Sep 2010 09:48:23 +0200

    wiadomości news:4ca2ec82$1@news.home.net.pl...

    > Ceny gruntów w USA też nie mają znaczenia dla cen gruntów w Polsce -
    > choćby z uwagi na dużo bardziej restrykcyjne przyznawanie kredytów na
    > nieruchomości w Polsce (w USA kilka hipotek na jednej nieruchomości to
    > nic niezwykłego).

    Mają znaczenie dla tych, co chcą inwestować w nieruchomości.

    > Podobnie jak np. ceny paliwa z uwagi na inne opodatkowanie.
    >
    > I ceny gruntu w Ugandzie też nijak się mają do cen gruntu w Polsce.
    >
    > Zupełnie jak ceny gruntu księżycowego. Ale to dla ciebie za skomplikowane.
    > [ciach]

    > Tak się tłumacz, kłamczuszku.

    > Tak tak - podatek od darowizny, podatki gruntowe, utrzymanie, trudności
    > w sprzedaży...

    Daj mi za darmo. Wytrzymam.

    > To, czego nie znasz, wypełniło by ogrooooooooooooooooooomną książkę.
    > [ciach]

    Niejedną. Tym bardziej, że ilość wiedzy co parę lat się podwaja.
    Tylko że Ty nawet nie wiesz czego nie wiesz, a ja już wiem czego nie wiem.
    :-)

    > Nareszcie. Szkoda, że w międzyczasie zmieniała się jak wypowiedzi
    > polityków...

    Nie zrozumiałeś jej po prostu.

    > [ciach]

    > O, znasz przyszłość? Fajnie, podaj mi zestaw 6 liczb, który na pewno
    > wypadnie w przyszłym tygodniu w lotto.

    Znowu upraszczasz i kaleczysz moje wypowiedzi.
    (prawdopodobieństwo, pewność)

    > Nie widziałem tych działek. W każdym razie w mojej okolicy ceny trzymają
    > się mocno.
    > [ciach]

    > Proszę bardzo: dane z obozów pracy przymusowej ;->

    No to sobie znalazłeś. Cieszę się.

    > To po jaką cholerę podałeś Chiny jako przykład bogactwa i dobrobytu dla
    > wszystkich, hmm?

    Podałem przykład, ale nie, cytuję "przykład bogactwa i dobrobytu dla
    wszystkich".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/