  • Date: Wed, 29 Sep 2010 09:51:16 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a0746$1@news.home.net.pl>
    <4c9a1320$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c8f75$1@news.home.net.pl>
    <4c9c9818$0$27028$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4c9dd5bd$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca043c8$1@news.home.net.pl>
    <4ca0789f$0$27045$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4ca1b504$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 28.09.2010 11:27, Jan Werbiński pisze:

    > Znowu nie zrozumiałeś tego, co napisałem i dopowiedziałeś sobie coś.

    Twierdzisz, że ceny nieruchomości (w Polsce) drastycznie spadną.
    Twierdzisz, że ceny wynajmu (w Polsce) drastycznie spadną.
    [ciach]

    > Inteligo dobolokata 6 miesięcy oprocentowanie rzeczywiste netto 4,10%.
    > Do tego dokładamy za część portfela obligacje przedsiębiorstw, albo
    > akcje i z dużym prawdopodobieństwem mamy te kilka % więcej w długim
    > terminie.

    Tiaaa... Nieruchomości na pewno spadną, a akcje na pewno wzrosną ;)

    Wróżka ;)

    > Trzeba zrozumieć istotę IKE żeby dostrzec nowe możliwości.

    Uhm. Przetłumacz to ustawodawcom i fiskusowi ;)

    > Zmienność przepisów, to największa niezmienna cecha naszego ustroju.

    Tylko ty znowu zakładasz, że zmienią się tak, jak ty chcesz.

    > Nie muszę, to nie ja jestem płatnikiem podatku, tylko bank. On odpowiada.

    Płatnikiem jesteś ty. Bank jest przepisami zmuszony do robienia tego za
    ciebie.

    > Przeżyłem kontrolę z US i jakoś żyję.

    "Na razie jakoś leci" - jak stwierdził w połowie drogi pewien osobnik,
    który wypadł z okna wieżowca ;)

    > Nie istnieje limit 1000 zł na lokatę w moim banku.

    Nadal nie umiesz czytać.

    [ciach]

    > ?

    Obiecywać każdy potrafi.

    [ciach]

    > Ja znam. Nie płacisz mi za wyszukiwanie informacji. Nie czuję się
    > zobowiązany.

    Czyli kłamiesz. CBDO.
    [ciach]

    > Cykle powracają.

    OK, kiedy będzie następna epidemia dżumy? ;->

    Aaaaaha. I wszystko jasne.