    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a0746$1@news.home.net.pl>
    <4c9a1320$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c8f75$1@news.home.net.pl>
    <4c9c9818$0$27028$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4c9dd5bd$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca043c8$1@news.home.net.pl>
    <4ca0789f$0$27045$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4ca1b504$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca2eff4$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Wed, 29 Sep 2010 10:10:19 +0200

    wiadomości news:4ca2eff4$1@news.home.net.pl...

    > Twierdzisz, że ceny nieruchomości (w Polsce) drastycznie spadną.
    > Twierdzisz, że ceny wynajmu (w Polsce) drastycznie spadną.
    > [ciach]

    Twierdzę, że jest duże prawdopodobieństwo takiej sytuacji. W skrócie:
    spadną.

    > Tiaaa... Nieruchomości na pewno spadną, a akcje na pewno wzrosną ;)

    Moje rosną.

    > Wróżka ;)

    No właśnie. Tak sobie to tłumacz. :)

    > Uhm. Przetłumacz to ustawodawcom i fiskusowi ;)

    Jeden z wielu argumentów: Stratę z akcji można rozliczyć tylko w ciągu chyba
    trzech lat. Na IKE można ją rozliczyć np 20 lat później.
    Zyski można reinwestować. Ogólnie jest dużo lepsze nawet po uwzględnieniu
    podatku.
    Ponadto można pod jego zabezpieczenie wziąć kredyt. Bardzo możliwe, że w
    przyszłości będą nowe ulgi i zachęty ze strony fiskusa do korzystania z IKE.

    > Tylko ty znowu zakładasz, że zmienią się tak, jak ty chcesz.

    Zakładam że się zmienią. To pewne.

    > Płatnikiem jesteś ty. Bank jest przepisami zmuszony do robienia tego za
    > ciebie.

    Ręce opadają...

    > "Na razie jakoś leci" - jak stwierdził w połowie drogi pewien osobnik,
    > który wypadł z okna wieżowca ;)

    > Nadal nie umiesz czytać.

    Ja?

    > [ciach]

    > Obiecywać każdy potrafi.
    >
    > [ciach]

    > Czyli kłamiesz. CBDO.
    > [ciach]

    Tak to sobie tłumacz. Nakłamałem Ci. Teraz możesz zabrać zabawki z
    piaskownicy i iść na huśtawki.

    > OK, kiedy będzie następna epidemia dżumy? ;->

    Epidemia będzie, ale nie dżumy. W dalszym ciągu trwa epidemia HIV w Afryce.

    > Aaaaaha. I wszystko jasne.

    Jasne i proste. Właśnie dopowiedziałeś sobie brakujące szczegóły do Twojej
    wymyślonej wizji świata. Teraz masz już pewność. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/