    From: "Marcin" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon
    Date: Tue, 15 Mar 2011 08:58:01 +0100

    > Pytanie było: czy można zrobić tak, żeby dzwonił standardowy. Moja
    > odpowiedź jest całkowicie poprawna.

    Twoja odpowiedź nie jest poprawna. Swoje jako uwagi pozostaw lepiej dla
    siebie.
    Może wyjaśnie Ci to lepiej:
    jest blok i raczej każdy ma przy drzwich przycisk na który się naciśnie to
    dzwoni dzwonek, a ponadto jest, że zwykle przy drzwiach wejściowych do bloku
    jest domofon i jeśli ktoś tam naciśnie guzik to nie dzwoni dzwonek tylko
    sobie pitoli słuchawka z domofonu i która zwykle jest cichsza niż
    dzwonek -określony przez mnie jako "dzwonek standardowy".

    I tutaj było moje pytanie: czy jest domofon, który po naciśnieciu guzika na
    domofonie nie tylko mu pitoli słuchawka, ale dzwoni dzwonek standardowy?

    Przepraszam, ale zirytowałeś mnie swoją odpowiedzią.
    Pozdrawiam! Marcin