  • Data: 2017-02-19 03:18:43
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po ociepleniu bloku z wielkiej plyty zuzycie ciepla znaczaco spada. To samo bedzie z
    kamienica jak ja ocieplic. Znam kogos mieszkajacego w ocieplonej kamienicy. Mam
    troche od srodka ocieplone mieszkanie w starej kamienicy. Przy dwoch pustostanach
    pode mna wydam w tym sezonie okolo tysiaca na ogrzewanie. Wydalbym mniej ale nie
    kupilem pelletu latem bo latem nie wiedzialem ze bede nim palil. W tej ocieplonej
    kamienicy ogrzewanie bedzie kosztowalo polowe tego co wydalem. I nieprawda jest
    jakoby grubych scian w kamienicach nie trzeba ocieplac. Trzeba tylko mniej styropianu
    mozna dac. Ocieplenie to podstawa oszczednosci. Na przyszly sezon bede mial ocieplona
    sciane od klatki bo jak jakims kalkulatorem policzylem to wyszlo ze przy roznicy
    temperatur 20 stopni jakies 700W na godzine przez nia ucieka. I chociaz stac mnie
    przez kilka czy kilkanascie dni w roku na strate siedmiuset watow na godzine to jakos
    to w mojej swiadomosci sie kloci z inzynierskim zdrowym rozsadkiem. Doloze poltora
    centymetra styropianu i bedzie dobrze. Ocieplenie to zadna nowoczesna technologia
    tylko zwyczajna fizyka.