  • Data: 2017-02-19 22:56:17
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-19 o 00:28, Budyń pisze:
> [...]
    jakosci zimy. Z ogimetu srednie temperatury i wiatr zapodac z najblizeszgo tobie
    punktu pomiaru, w exceluwykresik zrobic - moze cos ciekawego wyjdzie.

    > http://www.ogimet.com/cgi-bin/gsynres?lang=en&ind=12
    385&ndays=30&ano=2017&mes=02&day=18&hora=18&ord=REV&
    Send=Send

    To jest latwe. Dawaj jeszcze zeszly rok, bo z tym wlasnie jest lekki
    problem.
    Dla mnie sprawa jest oczywista, bo prawie co tydzien gdzies jezdze na
    sniegu. W zeszlym roku okoliczne stoki o tej porze juz poplynely. W tym
    roku rezerwuje sobote od rana na jezdzenie. Nie ma mowy o takich
    temperaturach w lutym rok temu.

    > to są wlasnie wrazenia - wez z tabelek, policz srednie temperatury i wiatru w
    powiedzmy tygodniowych porcjach z tego i ubieglego roku. Wtedy bedzie cos wiadomo -
    na przyklad czy masz sluszne wrazenia :)

    Budyn, ale gdzie Ty mieszkasz, ze chcesz rozmawiac o oczywistych
    sprawach? Naprawde nie widzisz zimy w tym roku? W gorach na stokach
    podaja metr sniegu. Wez zobacz tu:
    http://stacjakazimierz.pl
    To nie sa gory a warunki dzis sa idealne. Wszystkie trasy czynne. Rok
    temu przez caly sezon tylko jedna. Uwierz mi, ze w zeszlym roku o tej
    porze nie bylo tam po czym jezdzic.

    > o to to - trzeba przeliczyc jakie straty bedzie mial BK+10cm styro w bezwietrzny
    dzien, a jakie w wietrzny. I to samo dla jakiejs innej grubosci styro. Moze by jakies
    ciekawe wnioski wyszły.

    A ja mysle, ze wnioski z takch zalozen beda psu w tylek. Ten styropian
    ma chyba drugorzedne znaczenie przy wietrznej pogodzie i w wiekszosci
    dodatniej temperaturze. Prawdziwej wartosci nabieraja wszelkiego rodzaju
    nieszczelnosci. Moze i da sie zrobic dom hermetyczny, ale jak patrze na
    chocby swoja brame garazowa to bardziej podejscie zyczeniowe niz realne.

    Pozdro.. TK