    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Date: Tue, 21 Feb 2017 15:01:04 +0100

    W dniu 2017-02-21 o 13:31, Kris pisze:

    > z 8 lat już mieszkam, krety od dwóch czy 3 lat dopiero. 2-3 lata temu kilka
    kretowisk ja w nie karbid i po problemie. Ubiegłej jesieni masakra- karbida, jakies ,
    świece dymne i inne trutki, zapachy do kibla itp. lałem, wkąłdałem a kretowisk coraz
    więcej. Nawet w grudniu chyba ryły łajzy.

    O to wlasnie. W grudniu moja dzialka wygladala jak poligon wojskowy.
    Naprawde zaczalem podchodzic do tego juz bez emocji, bo ile mozna sie wku..

    > Tak plastykowa siatka do ociepleń do styro się nada czy coś innego jest?

    Nie mam pojecia. Sa jakies podobno specjalne. Bede nad tym myslal przed
    robota.

    Pozdro.. TK