  • Data: 2017-02-21 23:08:17
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-21 o 18:52, Janusz pisze:

    > Ok, udało się, kiedyś nie chciał mnie wpuścić :(
    > i faktycznie na atmanie nie ma moich postów, ciekawostka.
    > Co do meritum, u mnie rachunek to 1500 za dwa miesiące, ale mój dom stoi
    > na górce na przewiewie, jak to ważne to napisałem w innym poście a tutaj
    > zacytuję:
    >
    > Ja mam z licznika (odczyt nie prognoza), wiatr wywiewa ciepło z wełny na
    > poddaszu,

    Co jak co, ale smogu to nie zazdroszcze kiedy nie ma wiatru. Z Twojej
    perspektywy chyba lepiej jak wieje. Powiem szczerze, ze do niedawna jak
    slyszalem w radio smog, to myslalem, ze to jakies pierdoly. Ale w
    zeszlym tygodniu sprawdzilem organoleptycznie...

    > poza tym przy domu także robi się strefa cieplejsza, widać to
    > po termometrach, jak wieje to na zewnętrznym termometrze i w samochodzie
    > mam to samo, jak nie ma wiatru to jest różnica nawet 2-3st. przy domu
    > jest cieplej. Jak oglądałem dom w podczerwieni dzięki Irkowi

    A co u Irka? Dawno nie pisal?

    > zauważyłem że pod okapami jest wyraznie cieplej mimo że mam połączone
    > ocieplenie ściany z wełną i ocieploną murłatę, ale wyraznie było widać
    > zaleganie tam ciepła, zaskoczyło mnie to, a ściany czy dach zimne, ładny
    > nebieski był na kamerze. Więc izolacyjność ogólnie dobra.
    > A teraz jak przyjdzie wiatrna to, to wywiewa to ciepło z podokapu.
    > I żeby nie było że kiepsko ocieplony, dom wymurowany z bloczków BK +15cm
    > styro na mijankę w 2 warstwach, na skosach 25cm wełny na płaskim 40cm,
    > sezon zamykam w poniżej 3kzł za samo ogrzewanie gazem.

    Czyli wiatr robi swoje. Do tego nieszczelnosci wywiewajace cieplo z domu
    i wyzsze rachunki gotowe.

    Pozdro.. TK