    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 2 Mar 2017 10:48:37 -0800 (PST)
    <o8fou0$ral$1@node1.news.atman.pl> <o8hups$5hq$1@node2.news.atman.pl>
    <o8idob$k6j$1@node2.news.atman.pl> <o8kfrb$jqp$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <o8kkvq$p2p$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <58adee45$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <o8m7v2$bc4$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o8m900$cht$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <o8mpln$svq$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o8mrfu$umk$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 14:29:36 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Czyli 100zł rocznie.

    W sezonie grzewczym wymieniam co miesiac. Czyli przez 4 miesiace.
    Poza sezonem grzewczym nie potrzebuje F7 ale pewnie przy nich zostane z
    racji ze kurzu jest mniej. Ale poza sezonem grzewczym wystarczy raz
    na trzy miesiace. Czyli na rok max 7 wymian - czyli ok 14 pln :)

    Skad zes chopie wzial stowe? ;)

    Jak mieszkam przez 7 lat to na filtry wydalem chyba z 80 pln bo przez EU4
    wszystko przelatuje i wystarczy wymieniac raz na pol roku ;)

    > Jeszcze nie tak dawno pisałęś o 10zł rocznie koszty filtrów.
    > Życie zweryfikowało to i tu wzrost 10 krotny.

    Zycie zweryfikowalo ze musisz podszkolic matematyke Kris :-)

    > Wentyle tez dozywotnie miały być a ktoś tam wyzej piosze że po 5 latach padł już
    jeden.

    A ja wiem jaki on ma reku? Sa wentyle za 10 pln, sa za tysiaka :)

    > Tobie jakaś płytka w reku padła tez jeśli mnie pamięc nie myli.,

    Nic mi nie padlo w reku poki co :-)

    > Więc widzisz jak to jest- jakies huraoptymistyczne założenia robiłeś, broniłeś tego
    zaciekle a życie weryfikuje

    Narazie weryfikuje ze mam racje :)

    > Mieszkając w Wodzisławiu pewnie tez byłbym zmuszony went mech zakładać,
    chatę uszczelniać a filtry robić w postaci klatki na króliki czy tam z pół tony
    węgla bo otwarcie drzwi na taras "może być przyczyną wielu groźnych chorób". Więc i
    went mech u Ciebie ma uzasadnienie.

    Powtorze - powietrze takie jak u mnie jest w 1/3 Polski.

    > Z ciekawości- zważ kiedyś na dokładnej wadze czysty filtr a później ten sam filtr
    przy wymianie. Ciekawi mnie ilość tego co te filtry wyłapią.

    Zwaze nastepnym razem - za dwa miesiace sie odezwe ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.