  • Data: 2017-03-02 19:51:08
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 14:11:49 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wentylujesz niezgodnie z normą (duuużo poniżej normy) wiec pewnie zaduch, grzyb w
    rogach, skropliny na oknach i inne plagi związane ze zbyt mała wentylacją nie są
    Tobie obce;))

    Wentyluje zgodnie z normami - nie mam najmniejszego problemu z wilgocia:)
    Gacie w zamknietym pomieszczeniu bez okna (suszarka na poddaszu) schna
    w pare godzin.

    > Te 150m3 to jest faktycznie na wylocie już za filtrami?
    > Czy po prostu reku masz ustawiony w pozycji "150m3" a z racji tego że filtry tłumią
    to faktycznie masz 50m3?

    Moj reku sam dostosowuje predkosc wentyli do obciazenia i zabrudzenia
    filtrow - to wentyle z elektronika + czujki (pod)cisnienia :) Po
    wymianie zuzywa ok 40W, a jak przypchaja sie tak calkowicie to potrafi
    nawet zjadac 100W. Przy ok 60-70W zaczyna juz informowac mrugajaca dioda
    na sterowniku, ze filtry przypchane.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.