  • Data: 2017-03-11 00:25:38
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    chyba W dniu niedziela, 19 lutego 2017 03:18:44 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Po ociepleniu bloku z wielkiej plyty zuzycie ciepla znaczaco spada.

    Po ociepleniu 3 kondygnacyjnego , przedwojennego budynku wielorodzinnego żużycie
    ciepła bez zmian. Teściu od lat 70tych kupuje 4m3 drewna na jednego kaflaka.
    Kilka lat już jak budynek ocieplili, teściu nie zauważył aby drewna mniej schodziło.
    To samo sąsiedzi.
    Poniemiecki blok z cegły, 12 mieszkań, 3 kondygnacje. Ocieplony 10cm styro kilka lat
    temu.
    Mam tam też jedno mieszkanie które kupiłem w 2000 czy tam 2001 roku. Wynajmuję.
    Lokatorzy po jak blok ocieplono styropianem stwierdzili ze różnicy specjalnej na
    ilości opału nie odczuli