  • 1. Data: 2011-05-03 11:29:05
    Temat: Drzwi stalowe - gołe i solidne - jak szukać?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje drzwi stalowe z ramą. Najlepiej goła ocynkowana gruba blacha,
    bez żadnych dekoracji. Tak aby dospawać sobie troche wzmocnień. Cel:
    zamkniecie jedynego pomieszczenia w domu w którym mogę trzymać narzędzia
    w czasie budowy. Powinny być zrobione z solidnej blachy. Precyzja
    wykonania - żeby się zamykały i tyle. Rama: żeby nie dalo rady ją wyrwać
    rekami. Zrobienie wlasnoreczne: na razie odpada, nie mam gdzie i jak
    dociąć blachy i wzmocnień.

    Szukam po google i nie potrafie znaleźć. Są wyłacznie dekoracyjne,
    malowane, często z przetłoczeniami. Widocznie źle szukam. Ma to jakąś
    nazwę? Wydaje mi się że widziałem kiedyś takie w castoramie, ale
    ostatnio zerkając nie widzę, a pracownicy nie kojarzą.

    Lokazliacja: Śląsk.

  • 2. Data: 2011-05-03 11:51:57
    Temat: Re: Drzwi stalowe - gołe i solidne - jak szukać?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]

    > Wydaje mi się że widziałem kiedyś takie w castoramie, ale ostatnio
    > zerkając nie widzę, a pracownicy nie kojarzą.

    Drzwi gospodarcze, ew. w solidniejszej wersji p-pożarowe.
    Bywają we wszystkich marketach - pozostały Ci jeszcze Leroy,
    Praktiker, Obi i Nomi ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-03 12:23:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-03 13:51, J_K_K wrote:
    > Drzwi gospodarcze

    O widzisz, dziękuje za słowa kluczowe, znacznie mniej śmieci w wynikach.

  • 4. Data: 2011-05-03 13:37:53
    Temat: Odp: Drzwi stalowe - gołe i solidne - jak szukać?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > O widzisz, dziękuje za słowa kluczowe, znacznie mniej śmieci w wynikach.

    zobacz też:
    Drzwi techniczne

  • 5. Data: 2011-05-03 17:34:45
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > i tyle. Rama: żeby nie dalo rady ją wyrwać rekami. Zrobienie wlasnoreczne: na
    > razie odpada, nie mam gdzie i jak dociąć blachy i wzmocnień.

    A to pomieszczenie nie ma innych otworów? Bo jeśli są okna, to wystarczą drzwi,
    które zrobisz sam z drewna szalunkowego.
    Jeśli nie, to szukaj drzwi przeciw pożarowych, ale uwaga: mogą nie nadawać się
    na zewnątrz bo w środku mają zdaje sie gips.
    Ja szukam takich w ocynku do garażu wolnostojącego, ale z wejściem od zachodu
    (będzie się po nich lało). Na razie nic w rozsądnej cenie nie znalazłem...

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2011-05-03 17:52:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-03 19:34, Bartek wrote:
    > A to pomieszczenie nie ma innych otworów? Bo jeśli są okna, to wystarczą
    > drzwi, które zrobisz sam z drewna szalunkowego.

    Nie, one mają być *mocne* w sensie mają się oprzeć niedzielnym
    wlamywaczom. Oczywiscie jak ktos mi je wyszarpie traktorem to nic nie
    pomoże, ale żeby nie wyszarpał byle czym. Więc funkcja odstraszania.

    > Jeśli nie, to szukaj drzwi przeciw pożarowych, ale uwaga: mogą nie
    > nadawać się na zewnątrz bo w środku mają zdaje sie gips.

    To drzwi garaż<->kotłownia. Kotłownia jest tym pomieszczeniem.

  • 7. Data: 2011-05-03 18:34:28
    Od: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>

    Też szukałem i w Liroyu za niecałe 3 stówki są takie z ocynku w miarę mocne.
    Niestety niedopilnowałem, aby na nie nie kapało i mleczko cementowe ze stropu
    porobiło śliczne, nieusuwalne szlaczki na powierzchni.

  • 8. Data: 2011-05-03 19:31:37
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    No i sam widzisz:
    Spawanie do ocynku nie jest zgodne ze sztuką.

    -----

  • 9. Data: 2011-05-03 19:41:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Przecież nie będę spawał do ocynku tylko go zedrę, choćby szlifierką.
    Jak już wspomniałem, estetyka: brak. Po spawaniu mogę zachlapać
    byle-czym. Żeby z rok wytrzymało bez katastrof.

  • 10. Data: 2011-05-04 06:17:28
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 03.05.2011 13:29, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > mogÄ? trzymaÄ? narzÄ?dzia w czasie budowy. Powinny byÄ? zrobione z
    > solidnej blachy. Precyzja wykonania - Ĺźeby siÄ? zamykaĹ?y i tyle. Rama:
    > Ĺźeby nie dalo rady jÄ? wyrwaÄ? rekami. Zrobienie wlasnoreczne: na razie
    > odpada, nie mam gdzie i jak dociÄ?Ä? blachy i wzmocnieĹ?.
    >
    > Szukam po google i nie potrafie znaleĹşÄ?. SÄ? wyĹ?acznie dekoracyjne,
    > malowane, czÄ?sto z przetĹ?oczeniami. Widocznie Ĺşle szukam. Ma to
    > jakÄ?Ĺ? nazwÄ?? Wydaje mi siÄ? Ĺźe widziaĹ?em kiedyĹ? takie w
    > castoramie, ale ostatnio zerkajÄ?c nie widzÄ?, a pracownicy nie kojarzÄ?.

    Ostatnio kupilem w Castoramie za 3xx PLN. Od razu z oscieznica.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z