  • 11. Data: 2014-03-02 08:37:23
    Temat: Re: Drzwi wejściowe do mieszkania w bloku
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.03.2014 23:55, Krystek pisze:

    > Tak, jak te:
    > <https://www.youtube.com/watch?v=mkP1rA5Jhpw>
    walą grubszą stroną młota, aby "szlag" był słabszy. JEden nie trafia w
    poprzedni otwór. młoty im się ślizgają po drzwiach. każdy kto pracował
    młotkiem, nawet małym widzi że to ściema.

    > kontra te:
    > <https://www.youtube.com/watch?v=j4pUBe65V8I>

    Takie właśnie mam drzwi. Kultura pracy - jak drzwi w lodówce. Czas
    potrzebny na sforsowanie ciche - jakaś minuta. głośne - sekundy. Tak czy
    siak czas jest dłuższy niż wybice szyby i wejście przez okno.
    Pytanie dodatkowe - jak te drzwi, futryny zostaną zamocowane. na 5
    kołkach do szybkiego montażu i piance? Bo moje stare były na 4 "wąsach"
    zrobionych z bednarki.

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-03-02 12:30:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Włamanie utrudnią tak samo skutecznie stare drzwi ordynarnie obite
    > blachą co nowe.

    mylisz się i to sromotnie, osobiście doświadczyłem solidności takich
    drzwi, miałem 2 szt, zewnętrzne otworzyli wytrychem, a wewnętrzne
    zwykłą łapką i się rozwarstwiły, były obite blachą, bolce, 2 zamki itp
    i co z tego jak puściły od strony zawiasów
    złodzieja coś spłoszyło bo wiele nie wyniósł ale wstawiłem drzwi
    gerdy, bolce na wszystkie strony, za 2 miesiące miałem drugie
    podejście i tylko farbę z ramy zdarli
    więc nie pisz że zwykła dykta obita blachą jest dobra

    jeffrey1

  • 13. Data: 2014-03-02 14:30:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (..)
> [...]
    > drzwi, miałem 2 szt, zewnętrzne otworzyli wytrychem, a wewnętrzne zwykłą
    > łapką i się rozwarstwiły, były obite blachą, bolce, 2 zamki itp i co z

    daleki jestem od wygłaszania rad typu kup sobie marne drzwi bo po co
    przepłacać. jednakże w ciągu kilku ostatnich lat, wszystkie włamania o
    jakich słyszałem odbyły się przez okna. Czy to wleźli na parterze, czy
    po balkonach na piętra, czy też wybili szybę antywłamaniową, zawiązali
    linę i wyrwali za pomocą auta całe drzwi balkonowe z oknami. Poza
    ostatnim przypadkiem straty były nie większe niż cena najtańszych drzwi

    ToMasz

  • 14. Data: 2014-03-02 16:25:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-02 12:30, Jeffrey pisze:

> [...]
    > farbę z ramy zdarli
    > więc nie pisz że zwykła dykta obita blachą jest dobra

    Dobra, a poza biciem piany o wyższości drzwi z dykty nad drzwiami
    obitymi blachą z kołkami antywyważeniowymi ktoś odniesie się do pytania
    z pierwszego postu? Na które z nich warto zwrócić uwagę, by zbytnio nie
    przepłacić a mieć to samo, co w drzwiach konkurencji?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2014-03-02 18:47:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-02 16:25, Krystek pisze:

    > Dobra, a poza biciem piany o wyższości drzwi z dykty nad drzwiami
    > obitymi blachą z kołkami antywyważeniowymi ktoś odniesie się do pytania
    > z pierwszego postu?

    Na to nie licz.

    Kilka dni temu zacząłem tu podobny wątek. Te same osoby, które
    odpowiadają Tobie, uznały, że jestem pajacem, który nie rozumie ich
    toku myślenia i niepotrzebnie się upiera przy czymś lepszym od dykty.

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-03-02 21:40:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-02 18:47, Marcin N pisze:

> [...]
    > odpowiadają Tobie, uznały, że jestem pajacem, który nie rozumie ich toku
    > myślenia i niepotrzebnie się upiera przy czymś lepszym od dykty.

    O ja głupi. Po co ja w ogóle drzwi zamykam? Tylko prowokuję do (prób)
    ich siłowego otwarcia...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/