  • Data: 2022-01-03 23:16:45
    Temat: Re: Duży otwór w stropie żelbetowym....antresola
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 3 stycznia 2022 o 23:06:24 UTC+1 uciu napisał(a):
    > Panowie, pytanie czysto teoretyczne.
    > Załóżmy że mam do "dorobienia" 2 pokoje w domu...
    > Parterówka wiec zostaje tylko strych (200m2 i h 2,3m do jętek, które zostawiłbym
    widoczne wiec do szczytu około 3-3,2m)...w bok się nie da bo nie ma miejsca.

    > Haczyk? -> Strop żelbetowy 15cm, mocno zbrojony,, szkody górnicze.
    >
    > Wyjście na strych z salonu fajnie by wyglądało...
    > Pasowałoby usunąć więcej sufitu...zrobieć antresole + schody 2 biegowe przy jednej
    ze ścian.
    > Otwór musiałby być ok 4,5 x 6-7m wiec spory..
    >
    > Pomijając konstruktora bo bedzie musiał ocenic czy się da bezpiecznie to zrobić...
    >
    > Jak się to robi? - jakaś firma i wycinają po kawałku? Może smamu spróbować z
    ogromną piłą... Od dołu pewnie jakiś szalunek z OSB na stemplach by się przydał...
    Dobrze myślę? Firma pewnie wzięłaby mają tek za takie coś...

    > Zbrojenie stropu wyglądało tak
    > https://ibb.co/6YcsbmW
    > Wokół tego pomieszczenia były belki..jedna z 16 prętami fi16mm... wiec
    konstrukcyjnie nie powinno być ekscesów. do tego wieniec wokół całego domu... bunkier
    :-)

    > Co myślicie?
    5-6lat temu pisałem kilkakrotnie- rób normalne schody na strych;)