  • Data: 2012-02-11 21:24:17
    Temat: Re: Dzieci ranne w wybuchu kominka
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-02-2012 o 20:00:47 s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > też nie mam...
    Kolejny błąd, jak ci pęknie wężyk to pięknie ci zaleje cały poziom.

    > a wpuszczenie w kanalizację to jakaś ujma...?
    Tak, jak się to robi z syfonem który może zamarznąć, resztę sobie mozna
    łatwo wyobrazić.

    > no to jeżeli pan, panie hydrauliku, musi mieć mało estetyczną rurę nad
    Może zamiast mędrkować poczytaj coi mądrzejsi od ciebie mają w tym temacie
    do powiedzenia, nie ja to wymyśliłem ale ci co mnie uczyli,
    bo w przeciwieństwie do ciebie ja się tego uczyłem.
    Skoro tak zalecają to widocznie są do tego powody i wymyślono to
    pewnie wcześniej niż ty si urodziłeś, tak więc więcej pokory.

    > tak... ta cała grupa i wszyscy tu piszący, czekają tylko na twoje posty,
    > żeby odpisać...
    Trolli tu nie brakuje, chcesz do nich dołączyć? bo na razie pokazując
    swoją ignorancję w tym kierunku zmierzasz.

    --
    Pozdr
    JanuszK