    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Date: Fri, 28 Dec 2012 22:12:56 +0100

    On 2012-12-28 22:03, Jacek wrote:
    > Twoi eksperci mogą mieć rację.
    > Zrobiłem jeden pomiar i myślisz, że tak będzie zawsze?

    Żeby tam jeden ... mam dusze naukowca i nie zadowalam się jednym pomiarem.

    > Przy niskich temperaturach wewnętrzne powierzchnie kotła zabrudzą się po
    > jakimś czasie i sprawność spadnie

    Zazwyczaj czyszczę co 3 dni z pyłu. Kocioł przed każdym pomiarem był
    czyszczony. Na szczęscie u mnie to jest dośc latwe, nawet podczas pracy.

    > Nie wiem, jaki masz węgiel, ani jak się on spala w tym kotle, ale możesz
    > sobie zrobić próbę paląc tydzień na 45 stopni. Jeżeli po tygodniu
    > nic się nie będzie działo, to masz gotową odpowiedź.

    Ja już paliłem tydzien na 40 stopniach uzyskując bajecznie małe
    spalanie, ale to niestety jest na granicy sensu.