  • Data: 2019-05-04 11:17:23
    Temat: Re: Ekran z aliexpress
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 maja 2019 09:43:22 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Te cudaśne farby z mikrokulkami i inne błyszczące są drogie jak cholera,
    > nie wiem czy nie taniej będzie kupić gotowy ekran...

    Tyle że gotowy ekran nic nie zmieni w kwestii oglądania w dzień.

    Ja mam 150' (ok 3,2 x 1,7m jak dobrze pamiętam) i mam pomalowane dokładnie
    tą farbą i kolorem:

    https://allegro.pl/oferta/tikkurila-feelings-interio
    r-paint-ekran-h499-0-9l-7454363603

    Dwie puszki na cały ekran idealnie wystarczyły. Czarne jest czarne, a białe
    jest białe. I nie bardzo wyobrażam sobie żeby na tkaninie/ekranie mogło
    być lepiej. No ale ja to mam w piwnicy bez okien, gdzie zawsze jest
    ciemno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.