eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryczny przepływowy podgrzewacz wody - ekonomia? › Re: Elektryczny przepływowy podgrzewacz wody - ekonomia?
  • Data: 2013-03-01 11:39:24
    Temat: Re: Elektryczny przepływowy podgrzewacz wody - ekonomia?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2013 09:43, bma pisze:

    > Przepłaciłbym gdybym mógł uzyskać taki sam efekt mniejszym kosztem.
    > Priorytetem dla mnie było pozbycie się gazu z mieszkania oraz wygoda
    > użytkowania.

    Ten sam efekt uzyskałem przy pomocy elektrycznego bojlera. Oczywiście
    jest kwestia gabarytów, ale 200l to "świat i ludzie" na 4 osoby (nawet
    jak grzeje tylko na nocnej taryfie) a 200l to sześcian 80 na 50 na 50
    cm. Mała szafeczka.

    > Zgodzę się że wystarczyłoby mi 20kW zamiast 24kW ale to różnica ok 500zl
    > za przyłączenie.
    > A te 45zł to w stosunku do czego?

    W stosunku do opłat abonamentowych za przydział 11kW.

    Wg tabel PGE wychodzi około 16,50zł netto za każdy kilowat przydziału
    miesięcznie.