    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Date: Mon, 7 Jan 2019 15:51:05 +0100

    W dniu 07.01.2019 o 15:25, quent pisze:
    > Wolisz płacić więcej za lipny parasol państwowy.
    > Każdy ma swoją ekonomię. Nie wnikam

    Wolę płacić np. za to, żeby za chwilę pod oknem nie mieć getta
    schorowanych, umierających ludzi, którzy w utopijnej wizji Krowina
    jednak nie wykupili sobie samemu ubezpieczenia zdrowotnego albo nie było
    ich zwyczajnie na to stać. Korwin żyje w swojej bajce zupełnie ignorując
    fakt, że zawsze będą grupy ludzi, którzy sobie nie poradzą, nie zarobią,
    nie kupią jakiegoś ubezpieczenia czy usług bo nie, bo są za głupi, bo
    nie chcą, bo cokolwiek. On mówi, że to ich wybór - zgadza się, ale
    ostatecznie prędzej czy później trzeba coś z takimi ludźmi zrobić. I
    jakoś tutaj nagle mamy wielką dziurę w tym super kapitalistycznym
    świecie miodu i wina. Ale o tym, co i jak z tym zrobić to już się nikt
    nie zająknie, a podawane argumenty/rozwiązanie są absolutnie odrealnione
    i niemożliwe do zaistnienia, tudzież przesuwające problem "dalej ode mnie".

    Pzdr
    --
    /__/_* /