    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <5c339e46$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5c33aa07$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 7 Jan 2019 21:28:06 +0100

    > Jak wyjedziesz na dwa tygodnie i sie chalupa w tym czasie zapali to zanim dojedzie
    straz ogien zrobi sie duzy. A jak dojedzie straz to wleja w chalupe 50 ton wody,
    wybija polowe okien i zdemontuja siekierami dach jak ma cos wspolnego z drewnem.

    Przecież jak dom szczelnie będzie zamknięty to pożar sam się ugasi.
    Niedawno tak twierdziłeś.

    > Praktycznie na kazdym domu balsamuje moje oczy tabliczka ze budynek chroniony. Jak
    juz ktos placi za alarm i ochrone to glupota jest niezalozenie czujek pozarowych. Na
    centrali utuchamia sie alarm ze wskazaniem na pozar. Centrala powiadamia straz i
    najblizszy swoj patrol. Przyjezdza straz ale nie widza ognia. Wejsc musza. Wchodza i
    widza ze z tryskaczy leci woda. Nie leja wtedy swojej tylko sprawdzaja pomieszczenia
    i zakrecaja wode.

    "W chuja grasz czy o droge z ta elektronika pytasz?"

    Ale miało być za 20 + 2 złote.

    To kurwa gdzie ta instalacja w takiej cenie, skoro teraz się okazuje, że
    jednak potrzebna jest jakaś elektronika, żeby kogokolwiek powiadomiła?

    Łżesz jak stara Cyganka.