  • Data: 2019-01-08 08:38:03
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.01.2019 15:51, Kżyho wrote:

    > Wolę płacić np. za to, żeby za chwilę pod oknem nie mieć getta
    > schorowanych, umierających ludzi,

    A bez unii to wojna od razu będzie...
    Ludzie to mają przeorane głowy jednak.

    > Korwin żyje w swojej bajce zupełnie ignorując
    > fakt, że zawsze będą grupy ludzi, którzy sobie nie poradzą, nie zarobią,
    > nie kupią jakiegoś ubezpieczenia czy usług bo nie, bo są za głupi, bo
    > nie chcą, bo cokolwiek.

    Fakt to fakt. Zawsze będą tacy.

    > On mówi, że to ich wybór - zgadza się, ale
    > ostatecznie prędzej czy później trzeba coś z takimi ludźmi zrobić.

    Ludzie to nie bydło (choć lewica lubi je tak traktować) żeby coś z nimi
    robić.

    le o tym, co i jak z tym zrobić to już się nikt
    > nie zająknie, a podawane argumenty/rozwiązanie są absolutnie odrealnione
    > i niemożliwe do zaistnienia, tudzież przesuwające problem "dalej ode mnie".

    Nic bardziej mylnego!
    To właśnie dziś ludzie umierają w kolejkach do lekarza!! Kżyho
    popierając ten stan rzeczy ma tych ludzi na sumieniu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info