  • Data: 2019-01-08 10:47:40
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Po drugie - dlaczego egzekucja bezskuteczna?

    Bardzo skuteczna egzekucja. Wielu by się ucieszyło z takiego
    rynkowego podejścia do sprawy -- za jedyny milion złotych
    można sobie rozjechać dowolną niewygodną osobę. Bez ryzyka.

    Jarek

    --
    Nie wszyscy mogą być mądrzy, panie oberlejtnant -- rzekł Szwejk
    tonem głębokiego przekonania. -- Głupi muszą stanowić wyjątek,