  • Data: 2019-01-08 10:33:30
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.01.2019 10:15, WS wrote:

    > Wystrarczy poczytac jakie problemy sa z likwidatorami szkod komunikacyjnych w
    firmach ubezpieczeniowych (prywatnych ;) )
    > Z jednej strony oferuja poszkodowanym jakies grosze i "jak sie nie podoba to do
    sadu, za 2-3 lata moze bedzie wynik, a prwnikow od tego to my mamy...)
    > Z drugiej dogaduja sie np. z warsztatami i podpisuja lipne wyceny (raczej nie za
    darmo...), zdaje sie, ze aktualnie sprawy na dany dzien losuja im rano, zeby nie
    wiedzieli gdzie jada, ale i tak poruszaja sie po "swoim" rejonie, wiec pokombinowac
    moga...

    W obecnym stanie sądownictwa w ogóle nie dziwią mnie takie hece.
    Tu (sądownictwo) jest właśnie ogromna rola państwa do spełnienia.
    Dodatkowo uwolnić należy zawód adwokata. W sprawach prostych nie trzeba
    kupować drogich usług prawniczych, dziś tanich nie ma niestety. Ludzie
    są więc odcięci od ochrony prawnej w praktyce. Stale słyszy się o
    jakichś przekrętach na nieświadomych, podpisujących jakieś papiery
    ponieważ nie są reprezentowani przez prawnika, zwykle ich na to nie stać.
    Takie są konsekwencje :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info