    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fikcyjne dop?aty do kolektorów s?onecznych
    Date: Fri, 27 Aug 2010 20:51:05 +0200

    Dnia 27-08-2010 o 19:35:32 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > No, taki wegiel calkiem fajna sprawa. Wiekszosc zycia targalem go z
    > piwnicy
    > wiadrami na drugie pietro, tylko nie wiem czemu mi go teraz nie brak.
    > :-)) A
    > taki tani atom np. mozna by w kuchni weglowej z wezownica lancuchowo
    > aktywowac. :-DD
    > Poza tym to jakis kretynski artykul.
    Nie zgadzam się, bardzo dobry artykuł pokazujący mechanizmy pompowania
    banków naszymi pieniędzmi, podobnie program rodzina na swoim,
    mamią ludzi że połowę odsetek spłacą, tak ale tylko przez 8 lat
    a co dalej, a jak się kupuje dom czy mieszkanie to raczej dłużej się
    spłąca, nie mówiąc o tym że rata w zł jest o około 30% większa od waluty.

    Skad sie wziely zyski z instalacji w
    > kwocie 6000zl/15lat? To jest 400zl/rok, czyli 33.33zl/miesiac. Ciekawe
    > kto
    > tyle placi za ogrzewanie wody. Dobra realniej bezobslugowe 50zl/mies. po
    > odjeciu "niedzialajacych" miesiecy w jakiejs malolicznej rodzinie.

    No widzisz sam sobie odpowiedziałeś :)) jak widać zyski zostały przyjete
    ostrożnie.

    No i
    > koszty konserwacji i napraw 1200zl...
    Nie wszyscy potrafią sami płyn solarny wymienić.

    --
    Pozdr
    JanuszK