  • Data: 2010-08-27 17:35:32
    Temat: Re: Fikcyjne dopłaty do kolektorów słonecznych
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:40115e8b-656c-40c2-a7dd-

    >Hehe. Artykul troche pogmatwany ale generalnie taka jest idea.
    >Bo celem doplat jest rozruszanie rynku i napedzenie konsumpcji.
    >A ludzie kupuja instalacje nie liczac tylko zgrubnie szacuja ze im sie
    >zwroci.
    >A prawda jest taka ze nawet z wegla energia jest tansza niz z wiatru
    >czy slonca. A z atomu to wogole taniocha.

    No, taki wegiel calkiem fajna sprawa. Wiekszosc zycia targalem go z piwnicy
    wiadrami na drugie pietro, tylko nie wiem czemu mi go teraz nie brak. :-)) A
    taki tani atom np. mozna by w kuchni weglowej z wezownica lancuchowo
    aktywowac. :-DD
    Poza tym to jakis kretynski artykul. Skad sie wziely zyski z instalacji w
    kwocie 6000zl/15lat? To jest 400zl/rok, czyli 33.33zl/miesiac. Ciekawe kto
    tyle placi za ogrzewanie wody. Dobra realniej bezobslugowe 50zl/mies. po
    odjeciu "niedzialajacych" miesiecy w jakiejs malolicznej rodzinie. No i
    koszty konserwacji i napraw 1200zl...

    Pozdro.. TK