  • Data: 2020-07-14 13:44:39
    Temat: Re: Filar
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-13 o 15:41 -0700, Wymuszona Zmiana napisał:

    > Śmiejecie się ale naprawdę jak przygrzeje mocno zamknę okiennice to
    > robi się dużo chłodniej. K.

    Tego nikt nie podważa. Zastanawiamy się (a przynajmniej ja) nad
    przyczyną, dla której Hiszpan uznał że okiennica jest lepsza, kiedy
    zamontowana od wewnątrz. Ochronę przed słońcem jakąś zapewnia, ale
    byłaby skuteczniejsza od strony zewnętrznej. Jarek podsuwa myśl, że
    taką okiennicę trudniej sforsować od zewnątrz... No pewnie tak, tylko
    szyb już nie ochroni. No i praktyczność tego wynalazku mnie zastanawia,
    sporo miejsca w środku się marnuje.

    Mateusz