  • 1. Data: 2011-09-08 06:58:49
    Temat: Fizelina na sufit?
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Witam!
    Robię sufit w kuchni (tradycyjny). Jest kilka pęknięć.
    Zastanawiam się, czy:
    1. Na całym suficie zatopić siatkę, jaką stosuje się do dociepleń
    styropianem, na klej do dociepleń, dopiero na to gładź.
    2. Same pęknięcia zaopatrzyć taśmą (z klejem) z rolki (siateczką z włókna
    szklanego), wtopioną na gładź - a może w klej do dociepleń? A potem gładź?
    3. A może lepiej taśmą przypominającą bibułę (czy to jest właśnie ta
    fizelina?).
    Jak to się prawidłowo robi? - Pomożecie?
    Pozdrawiam, Janusz.

  • 2. Data: 2011-09-08 07:07:49
    Temat: Re: Fizelina na sufit?
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. A może lepiej taśmą przypominającą bibułę (czy to jest właśnie ta
    > fizelina?).
    > Jak to się prawidłowo robi? - Pomożecie?

    Ja mam na poddaszu caly sufit i czesc scian wykonanych z plyt g-k pokryte
    fliseliną (jakkolwiek to sie pisze)
    Po 3 latach nadal nic nie peka (brak widocznych pekniec co dzieje sie pod
    spodem to ciezko powiedziec) ale nie wiem czy to dzieki tej fizelinie...

  • 3. Data: 2011-09-08 09:06:45
    Od: Robson <r...@...pl>

    > fliseliną (jakkolwiek to sie pisze)

    Flizelina.

  • 4. Data: 2011-09-08 09:25:52
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

    > Flizelina.

    Więc flizelina, to jest taka włóknina (słaba mechanicznie, jak papier)? Czy
    siateczka na rolce z klejem?

  • 5. Data: 2011-09-08 09:49:10
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-08 11:25, jagr pisze:

    > Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

    > Więc flizelina, to jest taka włóknina (słaba mechanicznie, jak papier)?
    > Czy siateczka na rolce z klejem?

    To nie ma struktury siatki, wytrzymałość ma też większą od papieru.
    Wpisz w google flizelina i kliknij na grafika, dostaniesz dużo
    przykładów i krawieckiej, i malarskiej, i ogrodniczej, i...

  • 6. Data: 2011-09-08 10:53:27
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

    > To nie ma struktury siatki, wytrzymałość ma też większą od papieru. Wpisz
    > w google flizelina i kliknij na grafika, dostaniesz dużo przykładów i
    > krawieckiej, i malarskiej, i ogrodniczej, i...

    Ja tak właśnie już wcześniej zrobiłem. Ale na foto nie jest aż tak widoczne
    np. w rolkach.
    Kiedyś kupiłem i mam kawałek takiej jakby tapety, którą zastosowałem na
    spękaną ścianę. I nie wiem, czy się nie odwarstwi, jakoś gładź do tego
    niechętnie się tuliła. W hiperm. było kupione z roli jako cuś z włóknem
    szklanym.
    Poza tym mam rolki 4 cm z siateczką oraz jedną rolkę kupiłem kiedyś z
    podobnym czymś jak ta niby tapeta. Coś jakby bibuła. Ale to nie wygląda,
    żeby było z włókna szklanego - jest słabe.
    Dlatego - jeśli ktoś mówi - flizelina - to nie wiem dokładnie, czy chodzi
    tylko o tą włókninę, czy również o te siateczki w rolkach.
    j.

  • 7. Data: 2011-09-09 16:58:21
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

> [...]
    > Dlatego - jeśli ktoś mówi - flizelina - to nie wiem dokładnie, czy chodzi
    > tylko o tą włókninę, czy również o te siateczki w rolkach.

    Flizelina jest w rolkach, z metra, biała, czesto na dziale tapet w marketach
    Do tego jest specjalny klej, trzyma dobrze
    Na to gladz i bedzie ok