eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej › Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    From: Collie <p...@b...pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 22 Apr 2022 20:06:55 +0200

    W piątek, 22.04.2022 o 19:21, M M napisał:

    > Omyłkowo poszło na pl.misc.elektronika a miało tutaj i zrobił się bardzo długi
    wątek z wieloma tematami pobocznymi.
    > A pytanie dość proste - zna ktoś firmę najlepiej z pomorskiego, która w rozsądnych
    kosztach zamontuje co trzeba, biorąc pod uwagę że duża część już jest zrobiona.
    > W ogłoszeniach są ceny w okolicach 30k PLN ale po kontakcie rosną do 50k i łaskawie
    schodzą do 45k po informacji że mam już zabezpieczenia DC i AC oraz uziom, ponadto
    mam licznik już dwukierunkowy złożony wniosek o dotację (formalnie jest to rozbudowa
    z 3 do 9,9 kWp) więc tego już nie muszą robić. Potrzebuję tylko montaż paneli +
    falownik + podłączenie (warunek gwarancji na falownik) na fakturę z 8% VAT do ulgi
    termomodernizacyjnej. Wiem że montaż paneli na dachówce nie jest łatwy ale mimo
    wszystko nie powinien chyba kosztować drugie tyle co same panele. Sam nie zamontuję
    bo nie chodzę po wysokościach, mam natomiast uprawnienia elektryczne. Ktoś chętny
    zarobić tyle by i jemu i mnie się to nadal opłacało?

    Jedno ci powiem: nie łaź po internetach, nie szukaj, tylko bierz
    co jest, bo taniej już było, nawet wczoraj. Dobrze radzę - płacz
    i bierz, jeszcze dziś. Jutro wstanie nowy dzień i będziesz płakał
    jeszcze bardziej. Czy coś ci mówi dwucyfrowa liczba HICP w marcu,
    wobec jednocyfrowej miesiąc wcześniej? No to nadstaw ucha w Biedrze.

    --
    Collie