eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej › Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 22 Apr 2022 13:22:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 kwietnia 2022 o 21:07:05 UTC+2 M M napisał(a):
    > Wziąłem jeszcze w ubiegłym roku tyle na ile wtedy pozwoliła odłożona kasa.
    > Od września 2021 nadal czekam na 6k dotacji ich prąd 3.0 za 2 instalacje w różnych
    lokalizacjach ~3 kWp każda.
    > Zgodnie z regulaminem mogę czekać do końca świata i jeden dzień dłużej (zastrzegają
    prawo dowolnego wydłużania terminu rozpatrzenia wniosku).
    > Teraz chcę rozbudować, licząc na to że największy boom już minął i firmy mają wolne
    moce przerobowe i szukają zleceń.
    > Ale jakoś trafiam na takie które chcą zarobić albo dużo (wszystko pod klucz) albo
    wcale.
    > Kiedyś była podobna sytuacja z budownictwem, też trudno było znaleźć kogoś na
    konkretne prace np. położenie dachówek na dachu (dom już zamieszkały, dach kryty
    deskami i papą bo na tyle wystarczyło na początku), tylko cały dom od początku do
    końca.
    > Za 50k (jak dozbieram) mam inne opcje: nadpłacić kredyt hipoteczny i opłacać prąd
    zaoszczędzonymi odsetkami, albo kupić licznik przedpłatowy, doładować kupując kWh w
    obecnej cenie i mieć "prąd za darmo" na kilka lat do przodu.
    > Za 30k jeszcze mi się może opłacać rozbudowywać fotowoltaikę.
    > Szukam kogoś kto zrobi za 30k i zarobi na tym 5k za kilka dni pracy, zamiast zrobić
    za 50k i zarobić 25k.
    > Może akurat tu zagląda?
    Jak byś mógł kogoś za robociznę skroić na 25 zamiast na 5 tysi to byś sobie odpuścił?
    Zwłaszcza że robił byś idiocie bez licencji na głupotę. Jak się daje to się kraje.
    Poza tym zero tolerancji dla przygłupów. Ci co kupili fotowoltaike uważają że są
    dziećmi szczęścia i od momentu zainstalowania ich przyszłość jest swietlana.