    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 1 Nov 2023 13:28:13 -0700 (PDT)
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    <8...@g...com>
    <k5JyM.340511$Vfvc.17490@fx09.ams1>
    <b...@g...com>
    <uahu50$91r$1$pisk@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <uajev7$6tj$1$pisk@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 19:42:40 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Ot to.
    > Tusk nie dogadał się na etapie tworzenia list w sprawie jednego wspólnego bloku.
    > Nawet byly sugestie że jak nie z nimi to pod kreska przystawki będą.
    > Plan wg mnie był taki ze mieli nadzieję jako KO wygrać wybory a ew przystawki by
    ich być może w rządzeniu wsparły.
    > Później szła narracja ( jak z sądazy wynikało że sami nie wygrają) żeby 3 droga i
    lewica próg wyborczy przekroczyła.
    > Dzień przed cisza wyborcza Tusk ogłosił "sukces"- trzecia droga i.lewica z zapasem
    przekroczą próg i jest nadzieja na większość konstytucyjną.
    > Wynik wyborów ostudził ten entuzjazm i zmiana narracji była znów potrzebna.
    > I konieczność dogadania się z trzecia droga i lewica. Czyli zrobić to co nie udało
    się chwilę wcześniej( na etapie tworzenia list)
    > Dokładnie
    > Tu się z Tobą w100% praktycznie zgadzam.
    Z dogadaniem może być roznie. Na pasku leciało ze Zanberg chciałby się odłaczyc od
    SLD bo cos tam w programach nie pasuje. Kosiniak z Kamyszem twierdzili niedawno ze
    jak ten z agrounii będzie w KO to oni do koalicji nie wejda. Dwóch nie moze się
    mylić. Do tego jeszcze długo będzie na swoim stanowisku obrazany i wysmiewany przez
    jelopozycje prezydent. Nie jest tajemnica ze sympatyzuje on z PiSem. Matematyka
    sejmowa jest nieugięta. Zeby odwetowac zawetowane potrzeba minimum 3/5 a nie połowa
    +1. Jedyna koalicja jaka by mogła rzadzic to koalicja PiSu z KO.