  • 162. Data: 2019-12-27 20:59:46
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przestań czytać pi łebkach to zrozumiesz.
    > Piotrek pisał że jak
    > Kowalski kupuje panele to przez to zwiększa ilość zielonej energii
    > więc cena energii spadnie. Pisał chyba to na poważnie albo emotki
    > zapomniał postawić Ja tylko nieśmiało zauważyłem że lavinowo rośnie
    > ilość FV, rośnie ilość wiatrak?w a cena energii pomimo tego r?wnież
    > rośnie.

    No ale przeciez wiadomo dlaczego rosnie...
    Pomijam to ze to lawinowe rosniecie nadal oznacza bardzo mały udział FV
    wnawet w mixie odnawialnych zrodeł a co dopiero w calej produkcji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 161. Data: 2019-12-27 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ilościowo pewnie tak. Procentowo niekoniecznie

    Intuicyjnie powiedziałbym ze procentowo rowniez.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 163. Data: 2019-12-27 21:13:19
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 166. Data: 2019-12-27 21:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Na całe szczęście mamy setki tysięcy takich, którzy są poziom wyżej
    > i płacą VAT.

    Ale te 70% tez płaci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 165. Data: 2019-12-27 21:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Po raz kolejny:
    > Cena prądu dla
    > Kowalskiego wzrośnie prawdopodobnie o ok 10% czyli miesięcznie tyle
    > ile paczka podłych fajek kosztuje. A była praktycznie stała przez
    > ostatnie kilkanaście lat. Czegoś tu nie rozumiesz?

    Nie rozumiem tego jak mozna twierdzic ze wydanie 9mld złotych z budzetu
    nie ma znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 164. Data: 2019-12-27 21:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Rozwiń dlaczego.

    No ale przeciez wiadomo dlaczego.
    Wpiszesz w google i doczytasz w 3 minuty.

    > I tak z ciekawości przy okazji poczytaj jak to
    > u Niemca lawinowo rośnie produkcja pelletu.

    No i? W naszym "Czystym Powietrzu" z tego co pamietam mozna rowniez
    montowac nowoczesne piece na pellet.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 167. Data: 2019-12-27 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > "Intuicyjnie powiedziałbym..."

    Przynajmniej to zaznaczam. Ale to przeczucie i tak jest oparte na
    wielokrotnie wiekszej ilosci przypadków niz 1. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 168. Data: 2019-12-27 23:53:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-27 o 21:47, Budzik pisze:

    > Ale te 70% tez płaci...

    Ale w/g Adama te 70% płaci mniej niż 30% i tylko dlatego jeszcze jakoś
    to hula.

  • 169. Data: 2019-12-28 01:21:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 23:53:56 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Ale w/g Adama te 70% płaci mniej niż 30% i tylko dlatego jeszcze jakoś
    > to hula.

    Nie przekręcaj moich słów. W ogóle nie zrozumiałeś o czym pisałem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 170. Data: 2019-12-28 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Ale w/g Adama te 70% płaci mniej niż 30% i tylko dlatego jeszcze jakoś
    > to hula.

    Niczego takiego w wypowiedzi Adama a propos tych 70% nie widzę...