  • Data: 2019-11-27 11:24:44
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Nov 2019 00:07:10 -0800 (PST), Lisciasty

    > Entuzjazm niektórych posiadaczy porąbanych dachów też mnie czasem
    > zadziwia, ale zwykle coś się udaje ogarnąć. Jak już zupełna padaka
    > na dachu to zostaje grunt :]

    Nie ma się co dziwić, ludzie zwyczajnie nie wiedzą takich rzeczy. Ja też
    oszacowałem na początku 4kWp (z panelami montowanymi na okapach), a potem w
    dosłanym projekcie dopatrzyłem się dwóch okien dachowych (a z gógle maps
    przecież też walą na czarno -- nie wiem, chyba za dużo łiskacza było i
    miałem wybiórcze życzeniowe postrzeganie). :P

    Z gruntem nie ma bata, bo znowu trzebaby rozkopać ogródek, kostkę rozebrać,
    nowo zrobioną elewację dziurawić. Też zresztą większego sensu to IMO nie
    ma, bo mają G12W, 2400kWh w 1T 5600kWh w 2T.

    Swoją drogą w szkóle koledzy mówili, że się cosinusy i temu podobne pierdy
    w życiu nie przydadzą, to wziąłem byłem zapomniałem. A tu bęc, żeby połać
    sobie rozrysować z projektu trzeba seca zmęczyć. :P ;>

    --
    Pozdor
    Myjk