  • Data: 2019-11-30 19:45:12
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 listopada 2019 08:50:03 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Wyciąg z przepisów na potwierdzenie żem w błędzie? Jeśli jest tak jak
    > piszesz, to byłoby cudownie, jednak zeznania użytkowników temu przeczą.

    Ale jaki wyciąg z przepisów? To co oddasz możesz odebrać z haraczem 20%
    i to już kwestia operatora jak to rozliczy. U mnie (Enea) przy rozliczeniu
    produkcji/zużycia w drogiej taryfie pozostałe kWh przechodzą na tanią i
    jak nie pokryją to dopłacam w taniej. Pewnie jakbym produkował większość
    w taniej to by było na odwrót. A że jednak foto jakoś działa głównie podczas
    drogiej taryfy to jest jak jest ;) Rozliczenie półroczne mam ale
    to nie ma praktycznie znaczenia.
    A jakie zeznania i których użytkowników temu przeczą? Bo ja nie znam żadnego
    u którego działa inaczej np.

    L.