  • Data: 2012-05-15 12:10:03
    Temat: Re: Fundamenty, chudziak i izolacje
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Potwierdzam - jak już kiedyś pisałem. W swojej obecnej starej
    chałupie posadzkę w łazience mam bezpośrednio na gruncie (na piachu).
    (w innych pomieszczeniach legary na piachu).

    Jak się tam wprowadzałem (3 lata temu) to nieco musiałem
    chałupę przystosować, między innymi wymieniałem rurki w łazience.

    Rozkułem wylewkę/posadzkę (słaba była szybko poszło) a pod nią
    suchusieńki piach ... i tak około 60cm wgłąb... tyle było do
    rury ... zero wilgoci.