eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
  • Data: 2017-03-29 23:45:40
    Temat: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 22:59, Marcin N pisze:

    > Właśnie nad tym otworem się zastanawiam. Mam małe okno naprzeciwko drzwi
    > więc mogę je rozszczelniać. Nie wiem, czy to wystarczy, czy jednak
    > wmontować też kratkę wentylacyjną. Ta kratka wiecznie otwarta może
    > spowodować, że w garażu będzie zimniej.
    > Co radzicie?

    Rozszczelnienie nie jest zle. Wazne zeby zapewnic jakas wymiane
    powietrza. Ona niestety bedzie wychladzac pomieszczenie, ale wazne jest
    to, by usunac wilgoc z pomieszczenia. Jak masz mozliwosc to zamontuj
    kratke wentylacyjna w elewacji by nie pruc czegos pozniej a od wewnatrz
    wykombinuj cos, co pozwoli szczelnie ja odizolowac ze wszystkimi
    warstwami ocieplenia jakie masz. To nie bedzie jakies trudne. W razie
    problemow bedziesz mogl ja udroznic i ew. zamykac na czas najwiekszych
    mrozow.

    Pozdro.. TK