eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
  • Data: 2017-03-30 12:30:36
    Temat: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 09:09, Marcin N pisze:
    > A jeśli coś za kilka lat się zepsuje - przynajmniej będzie pretekst,
    > żeby sobie podłubać.
    >
    > Brałem też pod uwagę wariant, żeby ściany "wykończyć" płytą MFP (nie
    > OSB, która jest obrzydliwie nierówna), po czym pomalować je na biało.
    > Jednak pozostałoby sporo szczelin i śladów po wkrętach. Nie mówiąc o
    > tym, że MFP jest ponad 2x droższa od GK.

    Są jeszcze twarde płyty GK, wzmacniane. Oczywiście są droższe, ale do
    garażu to prędzej bym takie widział, bo zapewne nie raz się coś o jego
    ściany obije. No chyba, że Twój garaż to tylko ładnie, żeby auto
    wprowadzić i tyle. Ale mój również za warsztat domowy będzie robił, więc
    musiałby mieć jakieś solidne i twarde ściany, które od byle czego się
    nie poobijają całe.

    Pzdr

    --
    /__/_* /