  • Data: 2009-06-24 09:33:30
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Cze, 10:22, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:df7a0734-1173-41db-8c54-5b5416bd7b8d@
    m18g2000vbi.googlegroups.com...

    > Ach powiedz to uzytkownikowi Mariusz.

    No to mówie Wam obu...
    ;-)

    > Oops, masz wszelkie szanse na zdobycie nagrody glupota miesiaca, koniec
    > czerwca blisko, wiec prawie jak  w banku.

    A miało być bez "osobistych wycieczek" ... widocznie nie umiesz
    inaczej!
    ;-)

    >Hint:
    Hint: widziałeś to ":-)))" ?
    (naprawde trzeba Ci to tlumaczyc?)
    ;-)

    >po pierwsze spaliny przed
    > dodme maja sie gdzie przewietrzyc

    W garażu też... tu się wietrzy i tu się wietrzy ... różnica ew. w
    intensywności.
    ;-)

    > a po drugie nie stajesz nigdy autem tuz przy drzwiach,

    Dlaczego? Im bliżej tym krótsza droga do noszenia zakupów...
    ;-)

    > Rzeco? Gdzie mam se te drugie drzwi wstawic?

    Mówimy o drzwiach między garażem a domem (naprawde trzeba Ci to
    tlumaczyc?).
    ;-)
    Czy może nie zrozumiałeś tego co to jest "wywiew"?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.