  • Data: 2015-04-19 13:33:56
    Temat: Re: Garaż z kanałem
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 08:49:36 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > DTR producenta, deklaracja zgodności CE, certyfikaty poszczególnych
    > elementów składowych podnośnika. Bez tych wszystkich dokumentów zapomnij
    > o dopuszczeniu takiego urządzenia do użytkowania przez UDT.
    > Podnośnik jest urządzeniem niebezpiecznym.

    > Oczywiście jak sobie taki podnośnik zamontujesz bez zgłoszenia i
    > będziesz używał samemu to nikt Cię za to nie zbije, ale biada będzie
    > temu, kto taki podnośnik udostępni innej osobie i ktoś doniesie o takim
    > fakcie, albo wydarzy się jakiś wypadek.

    Czyli w praktyce - mozna sobie miec, nie serwisowac i nie dozorowac.
    Sam ma bufor ciepla - zbiornik wodny o pojemnosci >2000l i tez ponoc podpada pod UDT
    ;)

    Co do kanalu - mam, nie narzekam. Nie majstruje az tak duzo potrzebowac podnosnika.
    Polowa kanalu uzyta na przechowywanie piwa domowego.

    bajcik