  • Data: 2012-08-07 09:49:13
    Temat: Re: Gaz i prad
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 09:29:03 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > buahahaha - w srajtasmie tez masz jakies rakotwórcze substancje tylko
    >
    > jeszcze badan na ten temat nie było :-)

    Budyń niestety są badania na ten temat - sam tego nie wymyśliłem - bodajże w Anglii
    badano powietrze w typowych kuchniach gazowych i elektrycznych.
    Zwróć uwagę że np instalatorzy pieców gazowych powinni tak optymalizować skład
    powietrza i gazu w normalnych piecach gazowych aby była odpowiednia temperatura
    spalania (chyba nie zbyt wysoka) i aby zbyt wiele tlenków azotu nie szło w komin.
    Tlenki azotu towarzyszą KAŻDEMU spalaniu. Gdy twoja prababka paliła w tradycyjnym
    piecu z fajerami to ten problem nie występował w takim wymiarze - komora spalania
    była odizolowana od kuchni.
    Problem pojawił się wraz z kuchniami gazowymi.
    Zupełnie bez sensu przy obecnych relacjach cenowych stosować gaz do grzania np
    garnków.
    Tlenki azotu