  • Data: 2018-02-06 15:30:36
    Temat: Re: Gaz z butli 33kg
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-06 o 13:56, Kris pisze:
    > Prawie po sąsiedzku się gośc wybudował
    > Jako że potrzebował mojej zgody(droga prywatna) na podciągnięcie gazu to sobie
    pogadaliśmy
    > Gazownia gaz mu dociągnie najszybciej w połowie tego roku, dom już praktycznie
    wykończony i się już wprowadzili
    > Do czasu gdy gazownia zrobi przyłącze gazu umyślił sobie grzać gazem propan butan z
    butli 33kg
    > Tego typu:
    > http://allegro.pl/butla-gazowa-na-gaz-propan-butan-3
    3-kg-pusta-nowa-i6730324709.html
    > Instalacje już ma gotową, kocioł niestety nie wiem jaki, podejrzewam ze musiał
    tylko dysze lub cos w ten deseń wymienić żeby to na propan butan działało a później
    zmieni na gaz ziemny.
    > Raczej już mu wszystko działa bo mgiełka z komina się unosi i mieszkają.
    > Zastanawiam się jak go to kosztowo tej zimy wyjdzie

    U mnie, jak wygrzewałem posadzkę gazem z butli 11kg, to w maksymalnym
    grzaniu (chyba 40C) mi schodziły 2szt/dzień (czyli stówka).
    W październiku.

    --
    Pete