    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Gdzie/jaka trawa na kwaśny, zacieniony teren?
    Date: Wed, 28 Mar 2012 18:21:38 +0000 (UTC)

    pan hubert depesz lubaczewski napisał:

    > jak mam wybiuerać to wolę sosny niż trawę. nie ma jakichś ciemno lubnych?

    To ma być trawa do chodzenia po, czy do patrzenia na? Brak światła może
    nie być jedynym problemem. Trawa nie wielbłąd, potrzebuje wody. W wilgotnym
    lesie, to chociaż mech rośnie i to sam z siebie. Ten jest cieniolubny.
    Jak ma być po prostu zielono i bezobsługowo, to może zamiast trawy jakiś
    barwinek albo bluszcz? Właściwie to ani kwiatki, ani krzaczki.

    --
    Jarek