    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: Gdzie kupić drewno? Drewno, nie g....
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 24 Aug 2020 16:56:33 +0200

    W poniedziałek, 24.08.2020 o 16:10, m...@s...com
    napisał:

    > Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 24 Aug 2020 16:03:35 +0200
    > is the real date, collie <c...@v...pl> has written something
    > quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    > ale to raczej robienie interesu na cudzej kulturze drewna, wywożenia
    > dobrego materiału za granicę zamiast wykorzystania go do zrobienia
    > czegoś użytecznego / ciekawego na miejscu raczej nie nazwałbym
    > kulturą...

    No, ale loftowe meble z palet już i u nas się produkuje. Zgrzebna
    kultura, ale jednak. I przy okazji, z pewną taką nieśmiałością spytam:
    tę wrotkę to Ci Agent wsadza mimowolnie, czy Ty sam z siebie się nią
    rajcujesz? To już wolę takie mecyje za delimiterem, bo przynajmniej
    przy odpowiedzi czytnik mi je automagicznie odfiltruje.