    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: Gdzie kupić drewno? Drewno, nie g....
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 25 Aug 2020 15:34:30 +0200

    W wtorek, 25.08.2020 o 14:54, uciu napisał:

    > W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2020 15:17:14 UTC+2 użytkownik
    m...@s...com napisał:

    > Jak się chce to można, Tylko jedni akceptują, że deska ma swoje wady (używana) a
    inni chcą równą, gładziutką jak...

    No i fajnie, tylko nie mów, że stół warsztatowy zrobiłeś z desek
    szalunkowych, ale można pozazdrościć mebelka. A przy okazji: jakaś
    maciupka działka Ci się trafiła, jak na wieś. Gdy tak do końca ją
    zabudujesz, podatek wodny masz jak w banku. I co mi się rzuca w oczy:
    drewna na gumnie dużo, ale drzew mało, czyli wcale. Plus ten smętny
    pejzaż za płotem, gdzie też żadnych drzew, prócz skrawka niedorżniętego
    lasu na horyzoncie. Wyrąbaliście wszystko, świętując Lex Szyszko?