eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości? › Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
  • Data: 2015-05-23 07:41:58
    Temat: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 maja 2015 22:49:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > wskażesz w którym kraju gdzie obowiązuje podatek katastralkny nastąpiło
    > "masowe wywłaszczenie"?

    daleki jestem od twierdzenia ze podatek katastralny jest sam w sobie zły. Tyle ze
    zostanie on u nas wprowadzony jako ostatnia deska ratunku dla walacych sie finansow
    publicznych - a wtedy bedzie mial jeden cel: złupic obywateli.

    Wczesniej niz przy katastrofie finansów nikomu sie nie bedzie chcialo go wprowadzac -
    jesli podatki mialyby byc w tej samej wysokosci to sie mija z celem. Zatem katastrofa
    finansow publ. + podat. katast = wywlaszenie.

    A potem bedzie kryterium uliczne...

    b.