  • Data: 2010-10-02 12:30:39
    Temat: Re: Gniazdko antenowe - doprowadzony jeden przewód
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" <b...@b...com> wrote in message
    news:i86v5l$icn$2@news.onet.pl...

    > i mam jeszcze jeden dylemat, ponieważ doprowadzili każdy kabel antenowy do
    > puszek łączonych, gdzie zaraz obok są gniazdka elektryczne.
    > Nie będzie czasem jakichś zakłóceń?

    Będą. Kable TV i komputerowe prowadzi sie osobno wiązkami.
    Żeby razem odbierać musisz miec multiwitcha. Wprowadzić do niego wszystkie
    sygnały z konwerterów i anten naziemnych i wyprowadzić po 2 kable antenowe
    do każdego gniazda.
    Nie pozwól zrobić sobie 1 kabla antenowego, bo przy pierwszym podłączeniu
    dekodera będzie problem.