    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gniazdo elektryczne ogrodowe
    Date: Sun, 22 May 2011 14:39:16 +0200

    On 2011-05-19 22:39, Sebastian Biały wrote:
    > Czy są jakieś rozwiązania gniazd elektrycznych montowanych na elewację
    > "w styropian" bez zadaszenia?

    Uściślając:

    a) Chcę obowiązkowo osobny obwód 6A/10A off-by-default. Może nawet na
    wyłaczniku czasowym (sam się po paru godzinach odłączy). Różnocówka - może.

    b) Chcę monotwać na cegłę pod styropianem (gniazdo będzie więc otoczone
    na około styro).

    c) Chcę coś co wytrzyma ściekającą bo styro wodę, śnieg, wilgoć. Nie
    hermetyczne, ale bryzgoszczelne. Obawiam się czy hermetyczne nie będzie
    ssało wigoci podczas zmian temperatury.

    d) 3-fazy raczej nie są potrzebne.

    e) Ładne i trwałe. Zapewne nie raz coś szarpnie kablem (potykając się o
    niego np) i wolałbym coś lepszej jakosci niż zwykłe łazienkowe wykonane
    z plastiku 0.5mm.