eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrubość stropu monolitycznego w domu jednorodzinnym wynosi ... › Re: Grubość stropu monolitycznego w domu jednorodzinnym wynosi ...
  • Data: 2015-01-16 09:08:36
    Temat: Re: Grubość stropu monolitycznego w domu jednorodzinnym wynosi ...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 08:13:31 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > Uwierzyć kierbudowi czy dać to komuś do policzenia?
    Dać do policzenia. Kierbudowi.
    Przeważnie grubość stropu w budynkach jednorodzinnych to 14cm ale tak w ciemno "dawaj
    też 14cm" nikt rozsądny nie doradzi.
    Jak kumaty kierbud to przeliczy i naniesie zmiany. U mnie tez w projekcie były takie
    przewymiarowania że kierbud "odchudzać" musiał sporo- m.in strasznie przewymiarowana
    była grubość więźby dachowej. Zwrócił mi na to uwagę kumpel który lata już pracuje w
    tartaku i pojechałem do niego zamówić więźbę, patrzy w projekt i mówi że jeszcze się
    nie spotkał aby ktoś tak grube bele dawał. Zadzwoniłem do kierbuda ten praktycznie od
    ręki wszystko przeliczył i odchudził dach. Na samym drewnie wtedy wyszło ładnych
    kilka tys. taniej.