  • Data: 2011-07-27 16:39:26
    Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamila" <K...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:j0kid4$mei$1@news.onet.pl...
    > B. proszę o opinię grzałek elektrycznych podpinanych do drabinkowych
    > grzejników łazienkowych z c.o. z możliwością dogrzewania poza sezonem w
    > chłodne dni, np. suszenie...
    > Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?
    Doskonała rzecz! U mnie jest włączona od wiosny do jesieni. Trzeba ją tylko
    wyregulować do własnych potrzeb. Ciepły, suchy ręcznik to jest to :) Grzałkę
    wkręcasz po stronie przeciwnej od zaworu, w instrukcji jest opis.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę